napis sesto logo logo napis

Zarządzanie jakością

Zarządzanie jakością

POLITYKA ZINTEGROWANEGO SYSTEMU ZARZĄDZANIA

  1. SESTO Sp. z o.o. w Łodzi projektuje, produkuje, instaluje i serwisuje systemy automatyki i urządzenia elektroenergetyczne dla infrastruktury kolejowej, trakcji miejskiej i energetyki.
  2. W codziennej pracy kierujemy się najwyższymi priorytetami – bezpieczeństwo kolejowe, zadowolenie Klientów, szacunek i bezpieczne warunki pracy dla pracowników, przestrzeganie przepisów prawa, troska o środowisko naturalne oraz dobra współpraca z Kooperantami.
  3. Misją naszej spółki jest dostarczanie Kontrahentom projektów, produktów i usług najwyższej jakości.
  4. Najważniejszą wartością dla Spółki jest satysfakcja Klientów z dostarczanych wyrobów i świadczonych usług.
  5. Zadowolenie Klientów jest podstawą funkcjonowania i rozwoju firmy.

 

POLITYKĘ JAKOŚCI REALIZUJEMY PRZEZ:

  • nieustanne doskonalenie współpracy z Klientami, spełnianie ich potrzeb w ramach obowiązujących wymagań prawnych i normatywnych;
  • ciągłe doskonalenie jakości produkowanych wyrobów i świadczonych usług wraz z podnoszeniem poziomu bezpieczeństwa eksploatacyjnego i ograniczeniem potencjalnych awarii;
  • umacnianie swojej pozycji na rynku wśród producentów i dostawców elektronicznych urządzeń sterowania, automatyki i zabezpieczeń elektroenergetyki prądu stałego, systemów zdalnego sterowania;
  • umacnianie swojej pozycji na rynku wśród dostawców usług napraw i konserwacji urządzeń automatyki trakcyjnej i systemów zdalnego sterowania;
  • zdobycie pozycji wiodącego dostawcy nowych i prototypowych rozwiązań na styku elektronika – elektroenergetyka trakcyjna;
  • zwiększenie udziału w rynku dostawców urządzeń elektroenergetyki kolejowej niskiego napięcia (elektryczne ogrzewanie rozjazdów, oświetlenie terenów kolejowych);
  • dbałość o poprawę warunków pracy pod kątem jej bezpieczeństwa;
  • kreowanie bezpiecznych oraz prośrodowiskowych postaw i zachowań pracowników poprzez stałe zapewnienie bezpiecznych i zdrowych warunków pracy, podnoszenie ich kwalifikacji oraz konsultację, współudział i zaangażowanie w działaniach na rzecz jakości, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska;
  • podejmowanie i realizację działań dla ochrony środowiska naturalnego oraz dla poprawy warunków dotyczących bezpieczeństwa i środowiska pracy, m.in. poprzez redukcję i zapobieganie zanieczyszczeniu środowiska, ograniczanie ryzyk BHP, w tym urazów i dolegliwości zdrowotnych oraz eliminację faktycznych i potencjalnych zagrożeń dotyczących BHP i środowiska.

Cele strategiczne spółki osiągane są poprzez realizowanie operacyjnych celów, określanych dla poszczególnych działów.

Zarząd Spółki zobligowany jest i zobowiązuje się do ciągłego doskonalenia skuteczności Zintegrowanego Systemu Zarządzania, opartego na wymaganiach ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 22163, ISO 27001 oraz ISO 22301 obowiązującego w Sesto.

Zarząd Spółki przyjmuje odpowiedzialność za Politykę Zintegrowanego Systemu Zarządzania i jej okresową weryfikację.

Wszyscy kierownicy i dyrektorzy Spółki odpowiedzialni są za przyjęcie, stosowanie i rozpowszechnianie Polityki Jakości oraz jej wdrożenie tak, aby zadeklarowane cele jakościowe zostały w pełni osiągnięte.

Łódź, 20.06.2025 r.                                                   Zarząd